• صفحه نخست
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
ورود به پنل کاربری
  • درباره ما
    • معرفی و اهداف
    • محورهای اصلی فعالیت‌های
    • ساختار
  • نشست ها و رویدادها
    • نخستین نشست
      • اهداف و ساختارهای کلی
      • کارگروه های تخصصی
    • دومین نشست
    • رویدادها
  • مشارکت در حل نظام مسائل جاری
    • مسائل جاری
    • محورهای کلان فعالیت‌های دبیرخانه
    • تعامل با کمیسیون ها
  • نخبگان
    • جوانان گام دوم
      • افراد
      • آثار علمی
      • بروزرسانی مشخصات نخبگان
      • معرفی فرد پیشنهادی
    • خبرگان گام اول
      • افراد
      • آثار علمی
      • بروزرسانی مشخصات خبرگان
  • اندیشکده ها
  • نهادهای پیشگام گام دوم
    • ثبت نام
    • تعریف مساله
    • آثار و دستاوردها
  • ثبت نام سایت
مهدی عبدالحمید

مشخصات فردی
سِمت : اساتید دانشگاه
محل فعالیت : دانشگاه علم و صنعت ایران
وضعیت تحصیلی
نام دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی
مقطع تحصیلی : دکتری
رشته : مدیریت » مدیریت دولتی
تجربه کاری
عنوان شغلی : استاد دانشگاه
زمینه های فعالیت : مدیریت و سیاست‌گذاری

مهدی عبدالحمید

mehdi abdolhamid
مهدی عبدالحمید عضو گروه مدیریت و فلسفه علم و فناوری دانشکده مهندسی پیشرفت و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. وی دانش آموخته دکتری مدیریت دولتی گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی دانشگاه علامه طباطبایی و  کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه امام صادق(ع) است. زمینه‌های تخصصی و علایق تحقیقاتی ایشان؛ ارزیابی خط مشی های عمومی (در حوزه های گوناگون نظیر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علم و فناوری، رسانه و ...)؛ اجرای خط مشی های عمومی (الگوهای اجرای پایین به بالا و مشارکتی، ابزارهای سخت و نرم، ابزارها و فناوری های نرم و رفتاری،و...)؛ دانشکده حکمرانی (نحوه تأمین مالی پایدار، سازوکارهای نرم آموزش و پژوهش و ....)؛ تئوری سازمان (سازمان های نوآور؛ سازمان های اسلامی، نظام حقوق و دستمزد، نظام نگهداشت منابع انسانی و دیگر نظامات سازمانی، ابزارها و فناوری های اداری و سازمانی)؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (شاخص های پیشرفت، جعبه ابزار پیشرفت، نظامات، روش ها و سازوکارهای پیشرفت و ...)؛ کارآفرینی عمومی و اجتماعی (استارت آپهای اجتماعی،اکو سیستم های اجتماعی، ویژگی های کارآفرین عمومی و اجتماعی و ...)؛ بازاریابی سیاسی و دستورکارگذاری (روش ها و ابزارهای دستورکارگذاری، روش ها و ابزارهای بازاریابی سیاسی در سطح خرد و کلان، روش های هدفگذاری خرد و ...) مدیریت و تئوری سازمان با رویکرد اسلامی (تمامی حوزه های فوق الذکر با توجه به منابع اسلامی همچون قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ...) می باشد.
ارزیابی خط و مشی‌های عمومی کارآفرینی عمومی و اجتماعی بازاریابی سیاسی و دستورکارگذاری مدیریت و تئوری سازمان با رویکرد اسلامی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • آخرین افراد
  • مطالب منتخب
  • رویداد آینده
رضا سلیمانی
رضا سلیمانی
شهرزاد هوشمندی نیا
شهرزاد هوشمندی نیا
مصطفی لکزائی
مصطفی لکزائی
سید رضا جویا
سید رضا جویا
فائزه کرمی
فائزه کرمی
راهبردهای رهبری
راهبردهای رهبری
کتاب کار بیانیه گام دوم
کتاب کار بیانیه گام دوم
بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران
بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران
نکات کلیدی در تحلیل بیانیه گام دوم
نکات کلیدی در تحلیل بیانیه گام دوم
گام دوم انقلاب و مسئله «سیاست‌گذاری رسانه‌ای»
گام دوم انقلاب و مسئله «سیاست‌گذاری رسانه‌ای»
پژوهشکده سامانه های کاربردی دانشگاه تهران
پژوهشکده سامانه های کاربردی دانشگاه تهران
دیتاک
دیتاک
پژوهشکده سیاست گذاری و تحلیل راهبردی آیندگان
پژوهشکده سیاست گذاری و تحلیل راهبردی آیندگان
موسسه علم و سیاست اشراق
موسسه علم و سیاست اشراق
مرکز تحقیقات و آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج
مرکز تحقیقات و آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج
دبیرخانه:
نشانی: تهران، پونک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران تلفن: 44865337-021 (پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی)
http://fstt.ir

پیوندهای منتخب

  • نخبگان
  • نهادها
  • آثار علمی
  • رویدادها

درباره سامانه

  • صفحه نخست
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است